Z myślą o naszych Klientach powstało nowe Internetowe Biuro Obsługi Klienta IBOK.
Każdy odbiorca naszych usług może zarejestrować się w IBOK oraz uzyskać dostęp do indywidualnego konta klienta. Wszystkie operacje prowadzone na koncie odbywają się w systemie informatycznych, działającym
24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Nowa platforma e-BOK jest bezpieczna, działa szybko, z każdego miejsca gdzie dostępny jest internet, dostosowana jest do obsługi przez urządzenia mobilne oraz umożliwia łatwy kontakt z Wodociągami Dębickimi.
Nowa platforma e-BOK umożliwia:
- Wgląd do swoich faktur i danych związanych z umową i odczytami wodomierza
- Podanie stanu licznika
- Dostęp do historii zużycia wody
- Kontrolę należności i terminów płatności
- Zadawanie pytań i zgłaszanie spraw
Dodatkowo jest wersja e-BOK na telefony komórkowe z systemem Android w postaci aplikacji mBOK. Po wejściu na stronę https://ibowodociagi.debickie.pl przez telefon z Androidem powinna pokazać się informacja, że aplikacja jest dostępna i gotowa do pobrania. Po zainstalowaniu aplikacji logujemy się tam samo jak na stronie.
Jednocześnie informujemy, iż Klienci którzy do tej pory posiadali konto w IBOK proszeni są o ponowną rejestrację, w celu odnowienia swojego panelu klienta.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z działem Sprzedaży i Obsługi Klienta, tel.: 14 670 68 14